مسباره مشکی grit

توضیحات

 برای دیدن کاتالوگ کلیک کنید Grit
پودر مس نوعی ماده معدنی است که سختی بسیار بالایی دارد که ترکیبی از سیلیکات ها و اکسیدهای پیچیده فلزی است که پس از سرد شدن ناخالصی باقی می ماند. به عبارت دیگر به آن سرباره مس یا ماسه سندبلاست می گویند. مسبارا از ناخالصی های موجود در سنگ آهن در هنگام جداسازی آهن در کوره های ذوب آهن استخراج می شود که در واقع یک محصول جانبی مصنوعی پرکاربرد است. جزء اول کلمه «شن» به معنای شن است. در سندبلاست از مواد مختلفی استفاده می شود که عبارتند از: ماسه سیلیس، سرباره آهن، یخ، سرباره مس (گریت)، آب (جت بلاست)، آب و ماسه. wet blast) هر یک از آنها به طور جداگانه برای اهداف مختلف استفاده می شود.
مسباره، نام خلاصه شده “سرباره مس” می باشد و در واقع اشاره به مواد اولیه گریت مسباره دارد و به اشتباه توسط عموم برای معرفی محصول استفاده میگردد.
گریت یک واژه انگلیسی به معنی خُرده ریزه (یا دانه بندی شده) می باشد.
گریت مسباره محصولی است که از مسباره تولید می شود و برای عملیات گریت بلاست استفاده می گردد.
هر گونه عملیاتی که با ماسه سیلیسی در سندبلاست انجام می گردد را می توان با بهره وری بالاتر و نیز بهداشتی تر و مقرون به صرفه تر توسط گریت مسباره انجام داد.
در تولید محصول این شرکت (طبق استاندارد ISO11126-3) از سرباره مس گرانوله (مسباره) که با فشار آب از کوره های ذوب شرکت ملی مس ایران خارج می شود استفاده می شود.
  1. خرید و حمل به کارخانه
  2. غبارگیری و دانه بندی در 45 گرِید* زیر نظر واحد کنترل کیفی
  3. بسته بندی (با تو جه به نیاز مشتری در کیسه های لمینه 50 کیلویی و یا جامبو بگ های 2 تنی
* گریت مسباره تولیدی این شرکت ابتدا در 36 گرید و هم اکنون در 45 گرید تولید و عرضه می گردد.
نوع دانه بندی تولید شده به مصرف کننده نهایی این امکـان را می دهد تا با توجه به درجه تمیزی مورد نیاز (Sa2, Sa21/2,Sa3) و پروفایل لازم (5-125 میکرون) دانه بندی مناسب خود را انتخاب نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *